Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

G-man

2008.07.04. 01:36 - Athemil

Gman a kádban, Gman az irodában , Gman az agresszor... Sokféleképpen ki lehet figurázni Gman-t a Gmod hatalmával, de tulajdonképpen nem tud róla Senki Semmit. Sokféle elmélet létezik anank a megmagyarázására, hogy mit is keres ez a Kissé beszédhibás(mint morfológus :Đ) kék öltönyös fickó aki olyan helyeken, olyan időben tűnik fel, ahol nem is számítanánk rá és amikor odaérünk ahol az előbb ált, már hült helye van... Gman  egy fekete szárnyú őrangyalként kísér végig minket a Half-Life MINDEN részében. Nem csak a HL1 -2 ep 1-2 -ben, hanem az Opposing Force-ban és a Blue Shift-ben is meg-megpillanthatjuk. Azért jellemzem 'angyalként ' mert az 1 rész végén felkínál nekünk egy menekülési lehetőséget és a 2. rész végén pedig leállítja körülöttünk az időt(igaz nem miatta menekültünk meg a robbanás elől) és ő adta a felkelőknek az RPG rakétát, amit eléggé szívesen használtunk a harcban.

Gordon a Half-Life 1-ben egy 27 éves tudós akinek tudtunk szerint nincs családja.Ez alapján jöhet az az ötlet, hogy Alyx és Gordon összeillenek( és ezt Alyx solszor meg is erősíti) de akkor Kinek a rohadt képe van Gordon szekrényében?

 

Azért kanyarodtam ki a Családi szálra mert olyan elmélet is született, hogy G-man maga Gordon Freman (G-man Gordon Freeman), aki azért kíséri múltbeli önmagát, hogy ő meg ne szűnjön létezni ( idő és tér nyavaja ebbe ne menjünk bele). Ezt a Google-ról kaptam le és tényleg szemet szúr  ahasonlóság... Hmm

 

De ami a legmegdöbbentőbb számomra az, hogy a Half- Life ep 2-ben G-mant (azzal a tökéletesen kivehető koponyavonalaival és a démoni zöld szemével, amit az ep 2-ben adtak neki) Black Mesa -ból 'jelentkezik' úgymond. Pontosan azon a helyen, ahol a biztonsági őr ül a nagy képernyő előtt( és lehetett szórakozni a riasztóval :Đ). Állítólagosan Black Mesa elpusztult bár, ez afféle 52-es körzetes fedősztori, szóval semmit sem lehet tudni biztosan. De amit biztosan tudunk: sokszor fog még meghalni kedvünk szerint ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr88552415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.07.04. 02:18:01

ami poén gman=gordonnal csak idősebb pofában :D
ha engem kérdezel akkor ezis ittmarad a vektorbol mint neon :D

Pacsuta 2008.07.04. 10:47:20

ha igaz is (lenne), hogy G-man Gordon Freeman akkor jól is tették, hogy zöld szemet adtak neki az EP2-ben, mert így van még egy hasonlóság: ha megnézitek a Half-Life 2 borítóján: Gordonnak is zöld szeme van Hmmm...

Nandris942 2008.07.04. 12:17:38

hehe :D opposing forceban elein láttam én :P ott az ablakban figyelt, blue shiftben is soXor volt de nemtom most konkrétan hol :)

GameheroesO.oHawk 2008.07.04. 23:06:22

hm hl1 be végig nézed marha sok helyen láttod ,hogy ott beszél a tudosokal vagy éppen sétál el valamerre full komoly amugy tényleg rohad nagy a hasonlóság csak kéne az ep3 ba szöveg ,hogy tényleg ő az és akkor már nem csak 100% hanem 200% szóval hehe Gordon freeMAN

QuaKe05 2008.07.05. 16:10:23

Nelegyen igazatok :P én teljesen másra számítok

Mokka The Sniper 2008.07.06. 11:06:13

Én sehol se láttam GMan-t az Ep 1-ben... Meg az is furcsa, hogy ha ráfogod GMan-ra a fegyvert, akkor Gordon ugyanúgy tesz, mintha Eli-re vagy Alyx-ra fognád, szóval leteszi...

Fabe 2008.07.13. 17:59:13

érdekes gondolat....majd az ep3-ból kiderül

Daryus 2008.07.15. 00:13:25

arra a kérdésre, hogy ki a gyerek gordon szekrényében a kistestvére/unokatesó bár ez csak egy feltételezés, mert 27 éves még lehetnek fiatal tesói a bátyám és én köztem van 20 év szal ez is egy verzió az én verzió az én verzióm... habár lehet, hogy testvérének gyermeke, habár a történetben egy utalás sincs freeman testvérekre...

Sketter 2008.07.31. 20:16:47

Ezen én is gondolkoztam sokat....
De lehet h nagy "poént" lőttünk le evvel....

Ui:. Vigyázzatok NAndrissal mert minenhol felbukkan XD

Tratelo 2009.08.13. 15:43:10

hmm... ha megnézitek, néhány képen úgy látszik, mintha a Gman a bal szemére nagyon picit hunyorítana... és ha megnéztek egy Freeman képet, azon is úgy látszik... sajnos nem mindegyik képen lehet jól kivenni, de egy pár fotón látszik...

..no de ez is csak egy elmélet...

...am. szerintem ha az EP3 lesz a befejező része a HL történetnek, akkor Gman lesz a főellenség... de későbbi Valve játékokban biztos vagyok benne, hogy vissza fog térni...
Freemannel együtt...

Tratelo 2009.08.13. 16:13:19

azért én hiányoltam Gman-t a Portalból... :S

Gyíkszáj 2010.03.13. 09:40:09

Ugyan már, a szemszínen kívül semmi sem egyezik

Agusztusz (törölt) 2010.11.02. 13:52:04

Ez is érdekes elmélet, bár Gman az ep2-ben azt mondta, hogy "bizonyos" dolgokban meg van kötve a keze. Tehát lehet, hogy van/nak neki munkaadója/i. Szerintem egy fejlettebb faj felfigyelt a társulás pusztító munkájára, s nem akarták , hogy Gman lebukjon, mert akkor az ő bolygójukat veszik célba, azért nem fedheti fel magát. Talán azért ellenezték azt, hogy Gordon-t bízzák meg az univerzum megmentésével, mert túl biztosra akartak menni, s még nem gondolták elérkezettnek az időt arra, hogy egy lényt kiválasszanak egy ilyen feladatra. Egyébként Nem hiszem, hogy Gman Gordon freeMan(xD) lenne. Már csak azért is, mert a hl2 végén Alyx-et nem mentette ki a robbanásból. Lehet hogy azért, mert tudta, hogy a vortigonok megmetnik, de azért mentik meg, mert ő otthagyta, (huhh) tehát ha időutazásról van szó, akkor valakinek el kellett kezdeni a ciklust.
süti beállítások módosítása