Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

Acc vagy bann!

2008.09.04. 19:39 - Athemil

Never tell your password to anyone.

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: cs

system_security_hun: cs

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: miért hivtál?

system_security_hun: passt kérek

system_security_hun: vagy bann

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: hmm?

system_security_hun: crabbyval beszélj

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN] miért?

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN] még irni sem tudsz uyg ahogy az1 haxorhoz méltó

system_security_hun mert

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN] noobvagy

system_security_hun: jah

system_security_hun: ma kezdtem

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: szép

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: msot komojan szted kia faszom d

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: várj kitalálom

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: te?

system_security_hun: nem

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: még magadat sem tudod átverni

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: nemhogy valaki mást

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: probálkozz ojannál akinek az IQja megközeliti a tiédet

-<W.U.W>-ORIGO@|)@M[HUN]: cs

 

ől ennek be?

Sok okos :D

Kicsivel később:

 Never tell your password to anyone.
system_security_hun engem keresel ?
Mikimano Cicahusi itt a Steam Hungary
system_security_hun is now Offlin

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr75648665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.09.04. 19:40:24

de ez bazdmeg már fárasztó: "pass-t vagy bann!" xD

Nandris942 2008.09.04. 19:41:12

az xd nálamisittvaan, kitehetnétek :D am nyitokmár fórumra témát h föltegyem enyimiiis :P nálam azsonnya ő kajla... hát bazd, 1ébkémnt épp lement connection xd

Nandris942 2008.09.04. 19:42:00

rutinellenőrzés pff... xd

Piller 2008.09.05. 07:02:26

ORIGO látom van egy kis gondod a helyesírással :)

Pacsuta 2008.09.05. 21:18:14

szánalom a köbön xD

kajla · http://kajla.eu 2008.09.06. 11:28:04

DE HASZNÁLOK !!!! MÁR JAVÍTVA VAN !!!!
GOOGLE CHRONE ÚJBÓL HELYES SZERZŐDÉSSEL !

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.09.06. 23:22:36

kajla a google crhomeban nem a szerződés a hibás bazeg... csupán csak abból derült ki mien jó ez a böngésző program... hát aki ezt használja az okos nemlehet nekem ez a véleményem

kajla · http://kajla.eu 2008.09.07. 10:12:11

mér, tök jól néz ki, sokkal jobb mint a mozilla... !!!!!

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.09.07. 10:12:17

attól, hogy módosították a szerződést attól a chrome ugyanúgy működik és ugyanúgy kémkedik te majom

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.09.07. 10:15:28

Amúgy szerintem bármelyik böngésző kémkedik csak max azok nem lopják el a videóid képeid stb, csak kémkedik.

kajla · http://kajla.eu 2008.09.08. 17:06:55

wtf ??
KI A FASZT ÉRDEKEL, HOGY KÉMKEDIK ???
NEM A GÉPEN KELL TÁROLNI A BAKKÁRTYA KÓDOD...
JAH ÉS MATTNAK IGAZA VAN MINDEGYIK KÉMKEDIK... -.-'
és ki nem szarja le? ha netezni akarsz együtt kell vele élned, mert ha olyan hiper szuper böngészőt használsz (amilyen nincs a világon), hogy nem kémkedik, hát sok sikert hozzá!
(ha felmész a crack.amre vagy stb ilyen oldalra egyből böngészőtől függetlenül kémkedik....)))

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.09.09. 16:17:30

hát tudod a többi program nem hiszem, hogy kémkedne de a Chrome 100 hogy igen.... hisz még szerződésben is benne van de az hogy valaminek a szerződését megváltoztatják attól ugyanúgy kémkednek (CSAK IGY MÁR A FELHASZNÁLÓ NEMIS TUDHAT RÓLA!)
nos aki Chrome-ot használ az már okos ember nem lehet (vagy csak nem olvasta el figyelmesen a RÉGI szerződést....)

izzy 2009.01.11. 12:16:47

aminap megpróbálták nekem is lelopni az accomat, ki is másoltam a chatet.


V A L V E @ instructor.net: Üdvözlöm! Magyar Péter vagyok a magyar steam csoporttól!
bence [HUN]: cső
V A L V E @ instructor.net: A steamen van egy új keylogger
V A L V E @ instructor.net: ami sok steam accountot megfertőzött
V A L V E @ instructor.net: A tiedre is felmehet a hacker
bence [HUN]: nagyszerű
V A L V E @ instructor.net: bármikor ellophatja az accountját!
bence [HUN]: hagyjon békén
bence [HUN]: auf wieder sehn

süti beállítások módosítása