Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

Garry's update (1)

2007.10.14. 10:06 - Athemil

Címkék: 1 update garry's garrys

Muhahaha!
Íme itt van néhány fontosabb dolog ismét amit megint a www.garrysmod.org -ből kukáztam ki :D
Először is itt van 1-2 wire mod kellék(csak kellék) (garrysmod.org/downloads/)
Másodszor a PORTAAAAAL 1.0...(garrysmod.org/downloads/)
Harmadszor maga a wire mod( logikai segédezköz úgymondd
(garrysmod.org/downloads/)
Negyedszer egy kis kiegészítés a wire csomaghoz( gombok és további kis baszások szarok (garrysmod.org/downloads/)
Ötödszörre egy kis képernyőkiegészítés akit érdekel (garrysmod.org/downloads/)
Éééés( mi jön az 5 után???...mind1) itt van a videóból ismert atombomba amire készíthetünk id
őzítőt is (garrysmod.org/downloads/)
Én hülye mit felejtettem ki? Igen, maga a wire modot (venom.elastoprint.com/Wiremod_and_wire_model_pack_475.rar)  :)
EDIT: a wire mod linkjét EnVenom kommentelő hatására  megkaptuk a legjobb wire verziót  :) (köszönjük)


Üdv: Athemil & Origoadam

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr76195671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venompapa 2007.10.14. 10:47:30

Wire modhoz ezt tölsétek le:
garrysmod.org/downloads/?a=view&id=19307
ebben minden benne van ami kell (bár lehet nincs benne minden ami model packban.) illetve még ezis hasznos lehet:
garrysmod.org/downloads/?a=view&id=6382

Mondjuk én a wire modot SVN-ről updatelem mindig
erről találtok infót ezen a fórumon:
www.wiremod.com
tutorialok is vannak és egyéb finomságok.

Venompapa 2007.10.14. 10:51:21

Na ide mégvalami. 475 a legfrisseb verzsön. Most updateltem svnről és máshol nincs fent sajna.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.10.14. 11:10:30

nekünk még sikerült valami 'newest '-névre hallgatótt sikerült leszednünk origoadammal de azt már leszedték így csak az alap wire modot gondoltam ajánlani :)
a keypadra kitértem volna a köv. updateban ,de azért köszönöm :)

Venompapa 2007.10.14. 11:13:53

Na most olvasom hogy az itteni linken csak mode packot találni nincs benne a wire mod:
garrysmod.org/downloads/?a=view&id=4775
erről a linkről van szó.
Az általam updatelt wire modot feltöltöttem model packot is tartalmazza. spawlistet nem tartalmaz tehát akinek az kellene az mindenképp tölcse le Athemil likjeiben levő cuccokat.
Na elnézést irás közben észrevettem hogy vacakol a netem igy a feltöltésre még várni kell egy kicsit.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.10.14. 11:16:25

már kijavítottam a wire modot :)
de akkor a wire. zipet fennhadjam vagy ne?
(kicsit melényúltam tegnap H2-kor csak ma reggela ktiválam sry |:)

Venompapa 2007.10.14. 11:21:52

nálam még mindig a korrábbi link látható o_O
amit első kommentbe irtam ne szedje le senki svn fájlok miatt marha nagy bár nem zavar bele.
mondjuk svn-ekkel együtt 80 mega anélkül 40 valamennyi :D
na mindegy nemsoká felér a legfrissebb verzsön a webszerveremre és onnan letölthetitek.
wire.zip szerintem maradhat csak kikell irni mellé hogy magát a modot nem tartalmazza hanem csak a modelleket + spawnlist amivel ugye megidézhetjük a wire modos modelleket mint pl HL2 propokat meg stb.

Venompapa 2007.10.14. 11:39:10

Nah végre felért a friss wire mod a webszerveremre :)
venom.elastoprint.com/Wiremod_and_wire_model_pack_475.rar
ezt tessék letölteni :)
Wire mod és a model pack is benne van. Használjátok egészséggel.

Venompapa 2007.10.14. 11:40:13

Na látom beelőztelek :) most megint cserélheted a linket ;)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.10.14. 11:48:47

nah végre észvan XD
belinkeltem a tiedet :)

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2007.10.14. 12:58:51

hehe elfelejtetem mondani tegnab athemil hogy vannak SVN fissétések XD bár annyira nemlényegesek mert alig-alig változtat valamit.... bár hamar megvan az updatelése (igy végülis fel lehet rakni)

Venompapa 2007.10.14. 15:55:02

hát igaz hogy nemsok újat ad hozzá de aza pár dolog is jó már :)

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2007.10.15. 19:40:46

nah gyerekek kész az uj vidi most rakom fel youtube -ra :D ma ha athemil is felfáradna akkor fen lesz a blogon :D
süti beállítások módosítása