Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

Gmod motor!

2008.02.13. 19:22 - ORIGO@|)@M

Nos énis próbálkoztam ijenekkel régebben, több kevesebb sikerrrel.... :( De EnVenom bartáunknak sikerült összehoznia 1 működő wiremoddal és phx moddal működő motort :)

Grat again :)

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr22338043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hablaty 2008.02.13. 20:13:53

Wow! EnVenom csinálhatnál egy vidit, amiben ez a motor hajt valami járgányt

Venompapa 2008.02.14. 00:01:00

Hablaty: Hétvégén csinálok majd egy vidit ahol ilyen hajt valamit.
Bár lehet már fajta motorhoz nyúlok de még meglátom.
Lehet készitésről is csinálok videót.
Amúgy aki akar csinálni nemárt egy kis logika. Ezalatt azt értem hogy foggalmam sincs hogyan működik egy rendes motor csak KB :D
Meg egy kis wire tudás. Lénnyeg hogy én itt Gyroscopet használtam és bizonyos fokoknál aktiválta a thrushtereket.
Illetve Rangerekkel is megoldható a dolog bár ahogy elnéztem ezt inkább csillag motroknál használják jobban. Aki nemtudja miaza csillag motor az nézzen megy egy régebbi fajta repülőt bár asszem mostaniaknál is használják XD
Nah kicsit bonyolult de rálehet jönni mimerre meddig ha kicsit gondolkodik az ember :)
Amúgy a youtube tele van ilyen motrokkal "gmod engine" szóra kell keresni és láttok jópárat. :)

wudan 2008.02.14. 09:57:01

AAA ez nagyon faja

wudan 2008.02.14. 10:00:10

ORIGO@|)@M
hallod nekem meg van gmod 10 (greenhorn vok:D )
Telepítve meg minden, eredetibe!!+ a HL2 , HL2 EP1, HL2 EP2, PORTAL,TF2.(sajna nincs cs:s em pedíg az kéne még :( )
Nem tom össze tudnánk e hozni egy kis gmodozást?

wudan 2008.02.14. 10:01:48

vagy van még jobb 5letem csinálhatnánk videót :)))))
Azt fötoljuk meg ilyenek :D

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.02.14. 14:13:53

oks ma már gameltünk de keresek jó servert és mehetünk.
jah nemártanah ha felpakolnád az addonokat (wire,phx,stargate)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.02.14. 15:49:19

nem lesz vidi: nem műxik semmi

Venompapa 2008.02.14. 16:22:48

Origo: én most újabban Life supportal is szórakozok. rohadt jó :D
Amúgy már régebben is írtam de irom ismét szal Stargatehez hasznos cucc:
forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=438779
Filmből ismert GDO. Kapu mellé kell elpakolni az iris cotrollert és abba beálitani a jelszót. A másik kaputól pedig a GDO-val ami a weaponsoknél van lehet leadni a kódot amitől az íris kinyíllik.
Csak akkor működik ha két kapu között van kapcsolat. Iris controller elég egy kapunál ha van :) ja és wire kompatibilis.

Venompapa 2008.02.14. 16:38:32

FIGYELEM JÓHÍR:
Stargate MODot DOBJA ki mindenki és töltse le svn-ről mindenki az újat:
forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=479013
Ittvan hogy mikell. SVN használati leirás a wire hivatalos oldalánn amit tegnap említettem itt. Najó beidézem magam:
"Aki nemtudja miaza SVN az a wire mod hivatalos oldalán a fórumon update témában találl infót: www.wiremod.com/4-wiremod-svn-guide.html"

patrick95 2008.02.14. 19:00:19

az a life support mien játék?

ErikAlpar™ · http://psmaniac.tarhelyem.net 2008.02.14. 19:08:51

a life support a gmodba egy olyan addon amikor pl bemesz a vizbe es sokat vagy benne megdoglesz

patrick95 2008.02.14. 19:14:27

a wire modot hova kell rakni?

Venompapa 2008.02.14. 19:57:33

patrick: addonba természetesen. a wire mappát és a
wire model pack 1 mappát is:)

Új Stargatek még nem teljesen jók. nincs iris, gdo nem működik stb. de tuti hamar javításra kerül.

Ja és a life support nemcsak abból áll hogy vízben megdöglessz.
Energiát tudsz gyűjteni, olaj vagy akármit termelni. főleg SpaceBuild-hez használják. kissé hosszú ezt elmagyarázni.

Venompapa 2008.02.14. 20:26:13

Ja elfelejtettem mondani:
Szal Adv Duplicator mappát is az addonsba kell rakni a wire modhoz :)

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.02.14. 22:10:57

Szóval elnézést de technikai okok miatt a szombati koccanásról videó enmkészült de videót csinálok hétvége után az asgard transporter használatáról és még nemtom miről.

Venom: Most akkor (értem ez az új,nagy gate...) de most ezt az SVN-t honnan szedjem le, és hogyan rakjam be(használjam)
bocs csak rohadtfáradt vok lehet ezért nemértem, vagy simán hülyevok de pls ezt magyarázd el

Venompapa 2008.02.15. 00:11:44

Origo:
Ezen az oldalon van SVN leirás:
www.wiremod.com/4-wiremod-svn-guide.html
Link is van ahonnan letölthető. Lénegy hogyha telepítetted akkor csinálj valahova a gmodon kivül egy Stargate vagy akármien nevű mappát utánna Jobbklikk és SVN Checkout-ra klikk.
Azután megadod naki a stargate svn cimét:
svn://wiremod.com/stargate/trunk
login: anonsvn
password: anonsvn
és már tölti is. Wire modot is álandóan erről frissítem meg még sok más modhoz találni itt frissitést. csak körülkell szimatolni ezen a fórumon: forums.facepunchstudios.com

Sajna új gate még nem működik wire-vel meg amit fentebb írtam de remélhetőleg hamar rendbeszedi Avon barátunk :D

ErikAlpar™ · http://psmaniac.tarhelyem.net 2008.02.15. 20:21:16

a pacsteam letoltese linkel letoltottem de a my games listaba nincs semmi mintha rendes steam lenne.

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.02.16. 09:17:03

nos bármely furcsa de ezt már updateelni kell aztán bemész a pacsteam mappájába és ott van 1 ojan exe, hogy STEAMPATCHER. na azt inditsd el és kész is van :D
aztán a my games ben már ottlesznek ;)

QuaKe05 2008.02.17. 10:35:51

tápos!!! ez az új gmod sztem nagyon rossz beleraktam egy modot és kilépeget:S

Hablaty 2008.02.17. 11:37:19

Nemtudjátok, hogy a frissítés után mért tűntek el addonjaim.em az összes, de amúgy minden ott van, csak a fele nem jelenik meg.

Venompapa 2008.02.17. 11:47:03

QuaKe05 és Hablaty:
Friss addonokat szedjetek le a garrysmod.org -on a legtöbb addonhoz vanegy link a forums.facepunchstudios.com -ra
itt még lehet kerezsgélni addonokra általában a pár utolsó hozzászólásban írják hogy működik vagy sem az új gmoddal.
Szóval ha valameik mod miatt kilép az azért van mert 10-esben teljesen máshogy kelett működnie mint a mostaniban.
Elég sok addon van amit frissen tartanak.
Lényegében arról van szó hogy nem a Gmod rossz hanem az addon :)
ja és jótanács. bármitis szedtek le azt a garrysmod/addons mappába rakjátok mindíg! legutóbb nekem újra kelett pakolni a gmodot mert tök szarul ment, valami régi fos ottmaradt a garrysmod mappában. oda ne rakjatok semmit max hangokat/mapokat.

Hablaty 2008.02.20. 17:10:19

Nekem nem fagy le csak van ami nem jelenik meg, és van, ami rosszul műxik.Ellenben volt olyan, ami eddig nem ment és most igen.

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.02.20. 23:12:09

Hát ahogy Venom is mondta ez addon hiba/javitás. Tulképpen a mostani gmod az már tecnhikailag 11 nem 10 ezért ami még a 10hez volt gyártva (addonok) az nembiztos, hogy 11 ben is működni fognak! Ja amugy valahol láttam ha jólemléxem uj stargate hez dial computert...

DragonWIRE 2008.10.20. 18:21:03

nah már kocsi szimulátort is tudok csinálni wire val de erre még mindig nem jöttem rá :DD pedig marha jol néz ki.
és kéne help ha valki tud undead patchal hogy lehet fölmenni szerora? mert mindig vmi oant ir h "ez a felhasználo nem támogatja a játékot,lépj be az eredeti felhasználoddal..."
szerintem ez elég érdekes dolog xD
és amugy 1 honapja keztem gmodozni :D
youtube on van vagy ezer motor egyik 12 hengeres
azt van egy tutorial amiben megmutatja hogy kell 1 hengeres motort csinálni aztán én assem értem me nem mond el semmit csak késziti azt ennyi ugyhogy ha lehet pls töltsetek ide fel egy motor tutorialt ahol elis magyarázzátok azt h mit kell beirni meg ienek. jah és ha lehet magyarul xD angol nem az erősségem...
csak ennyi xD

rokku2 2008.11.22. 10:54:53

segítenétek ?? hogyan kell berakni a Wire mod-ot??
süti beállítások módosítása