Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

Venom papa játszik ;)

2007.10.19. 21:00 - Athemil

Címkék: atombomba time játszik venom wire timed

A mostanra már 3 adminnal író blog(Origoadam,EnVenom,Athemil) új videóval is bővült amiből lehet taniulni de a zeneötletek sem elhanyagolhatók...
Üdv: Athemil
U.i.:tudom hogy nemcask 111 ember van M.O.-n(ennyi volt az eddigi rekord ;]) ismeri a Half-Life 2-t és nincs kedve egy fergetegesjátékhoz amelynek kelléktára óráról-órára bővül ;)
Nekem eddig sikerült Origot rávezetnem és jópár barátomat, így szerintem nem egy iskolás -álltalános vagy gimnazista- van benne a PC világában :)

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr71201627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venompapa 2007.10.19. 21:55:36

Uh 3 admin? :)
Nemis tudom mit mondjak. Najó annyit tudok mondani hogy köszönöm szépen. Origo: msn cimet tudnál adni újból plz?

Venompapa 2007.10.19. 21:58:40

The Urge - It's My Turn To Fly

Titan E.A c. filmben van pl lehet így ismerősebb lessz :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.10.19. 22:07:58

envenomnak E.mailben küldd el
Envenom:nagyonsokat tudsz a Modról(eddigi ism. alapján;) de több embert nem veszek már fel ;)
és ne megtiszteltetőzzél mert bulivan haverok és hozok fantát ;)

Venompapa 2007.10.19. 22:21:28

Athemil:
hát igen már vagy egy hónapja megvan a mod :)
meg mostmár legalább a wire modot is kezdtem érteni valamennyire :)
Juteszembe oldal menübe nemkéne ennek a linkjét kitenni?
www.garrysmod.com/wiki/?title=Wire_Addon
régen akartam saját blogot úgy emléxem ez lehetséges csak akkor még nagyon lassan tötyögött külföldről a blog.
Elég sokat segitett ez nekem. néhány tutorial is van meg link olyan fórumra ahol meg ***** sok tutorial van :D
Atombombát is szszerint raktam össze :) nem vagyok aza hűde nagy angolos és néhány szót nemtudok igy elősször nemértettem mire a Substract gate de belenézek a szótárba és mit látok? kivonás :D ebből már azonnal megértettem hogyan műxik a bomba :)
ááá najó nemtudom minek irok ennyit XD

UI: Athemil teis dobj meg egy emaillel és benne az msn cimeddel ha van. köszi :)

Venompapa 2007.10.19. 22:48:05

Origo: lenne hozzád egy kérdésem :)
méghozzá az hogy te mivel konvertállod a végkifejlett videót arra a formátumra amit a youtubera töltessz fel,
gondolom wmv csak mivel és mien beálitássokal?
Csak azért kérdem mert ahogy észrevettem nálad valamivel szebb a kép mint az én videómon :)

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2007.10.19. 22:57:56

Venom :

1, kérnék 1 mailt mer azert ide nemirom ki megin az msn hála athemilnek (kösz :D,de tényleg)

2, én wonfos mm el dogozom (nemsokára vátok) és mikor mentem a vidit ha kész vannak a feliratok zene meg minden) beállitom hogy jo minöségü PAL formátumba mentse és megadom neki max 50-100mb közt legyen fájlméret(minnél nagyonn anáál jobb akinek nincs heje a gépén elég az 50 is)

ahm meg régen én vinavi nevü univerzális konverter progot hasznátam (akit édekel megdobom vele crackkel 1üt) nah kb ennyi XD

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2007.10.19. 22:59:43

meg mostmá hogy admin vagy te is betod linkelni... ott van bal oldalt 1 ojan hogy ADMIN katt rá majd uj bejegyzés iása:D athemil majd jobban kioktat mer ö csináta ezekt nem én de mostmár nemfügök töle szal nem kell zakltanom hogy "gyere má linkeld be ezt meg azt"

Venompapa 2007.10.19. 23:05:59

Origo: mailen venompapa(kukac)gmail.com
gondolom a Winavi video convertert mondod.
Az nemrossz csak sok formátummal meggyűlt benne a bajom :S vagy elcsúszik a hang a youtube-re töltés utánn vagy kegyetlen randa lessz.
Ebben a WMV9 DVD Quality Encodert szoktam kiválasztani. ezzel nincs elcsúszva a hang youtubera pakolásakor viszont a kép nemvalami jó az eredetihez képest. nézd meg pl én videóm elején a Wiring Explosive feliratot és nézd meg a tiéden. sokkal szebbek a vonalai.
Jó mondjuk a többiből igy sem látni semmit pl menüben de engem rohadtul zavar :D
meglesem winfos mm-be miket lehet áligatni.

Venompapa 2007.10.19. 23:08:31

Origo ok akkor belinkelem én amúgy van külön link készitésre is lehetőség :) igen már benéztem az admin menübe. De még áttnézem mi merre meddig mielőtt bármit is csinálnék :)

Venompapa 2007.10.19. 23:12:08

Ja mégvalami. Még mindig igényt tartanék a Sony Vegas 8.0 crackra :) build 144-hez kéne.

Venompapa 2007.10.19. 23:16:18

Ja. egyébként ezta 50-100 mb akármit hol adod meg a winfos mm-ben? én nem látok ilyet :D

Venompapa 2007.10.20. 06:27:29

najó én feladom. Sony Vegas 8.0-ához mindenhol csak ugyanazt a crackat talállom :S
deha ezt felrakom akkor videó effectekre azt irja hogy no plugins installed x_X
leszedem a 7-est inkább reméllem ahhoz van normális crack.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.10.20. 12:10:12

Ok látom ügyesek vagytok ;)
a videobenyögéseket majd én megcsinálom és a bejegyzéseket... csak írjátok össze nekem hogy melyeket dobjam fel..(2 naponta úgy 4 db link a garysmod.org-rő)
írom az msn-emet ;)

Venompapa 2007.10.20. 13:25:35

Athemil. kösz a cimet minnyá felis veszlek.
Origo cime még mindig hibádzik. :) commenből annyit énis megjegyeztem hogy .hu csak a cimet nemtom :D

Venompapa 2007.10.20. 13:28:52

ja Athemil.
A wikis oldal linkjét azt sikerült betennem ide az oldalsó menübe. reméllem nem gond :)

KaHUN 2007.10.20. 17:01:34

az atombomba modot honnan tom leszedni?

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.10.20. 17:07:56

a garry's update bejegyzésnél olvasd el mit írtam: 5. vagy 6. az atombomba

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2007.10.20. 18:06:51

atehmil nehogy má belinkeld se baj majd én... nah van ez:garrysmod.org/downloads/?a=view&id=17194 ez csak 1 bomba a mod pedig itt van:garrysmod.org/downloads/?a=view&id=7128 van beta 3 is de nekem vmé nemjo a robbanás skni és a skinreset sem :( de ez müxik szal ezt szedd le;)

Venompapa 2007.10.20. 18:28:15

Origo za beta 2...
ez kell a normális működéshez!!!
garrysmod.org/downloads/?a=view&id=18983
garrysmod.org/downloads/?a=view&id=19564

Nekem ez van felpakolva és műxik rendesen.

Venompapa 2007.10.20. 18:29:22

ja origo ehhez annyi még hogy aza texture fix kell hozzá. elején nekemis rossz volt. néztem is egy jó nagyot hogy mieza randaság. aztán ráleltem a texture fixre amitől jólett.:)
süti beállítások módosítása