Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

LS2 GASSYSTEM PLUS

2008.03.07. 16:08 - ORIGO@|)@M

Ezt nemrégen töltöttem fel de minden simán működik! Csak tegyétek az addons mappába (a régi gas systemet töröljétek előbb,mert ebben benen van az eredeti is)

( http://garrysmod.org/downloads/?a=view&id=33215 ) inenn lehet letölteni :)

Ami szügséges a gas sytemhez: Life support2 (LS2), Rescue Distribution (RD2).Ezeket akár SVN tortoise al is le lehet tölteni. SVN-ről infó itt:

( http://hungmodforum.portbb.com/viewtopic.php?pid=44#p44 )

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr63370079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeketeLovag 2008.03.09. 14:50:05

sziasztok. Valaki megadja aVoN stargate packjának a linkjét? Nem találom sehol. Előre is köszi.

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.03.09. 16:24:22

amm én sem találom de szerintem avon törölte és lehet felrakja a nagy kapukat és akkor már nemcsak svnből lesz elérhető. de lehet addig nem is tölt fel semmit amég teljesen kész nem elsz a kapukkal (iris marad meg bugjavtisáok)

AnorexiásGrizzli 2008.03.10. 17:57:47

lifesupport mining toolal van már valami? vagy alternativa? mert én írtam most egy "mining toolt" ami tud bányászni red és green terracrystalt, így nem kell törölgetni a dolgokat lua fájlokból, meg lehet tárolni ezeket storageben ami írtam, de mint mondtam biztos létezik jobb ennél :D amúgy crystal generator-nak coolant és energy kell, és van overdrive, olyankor 100crystal / mp, amúgy 50 :)

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.03.10. 20:29:05

yahoo ezt már venom is megcsinálta scak nemtöltötte még fel :D de sztem kicsit sokat termel igy :S de jo maugy :D grat

AnorexiásGrizzli 2008.03.11. 14:17:59

köff :D lejjebb veszem akkor 50-t, már más is ajánlotta, csak nem nagyon volt viszonyítási alap :)

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.03.11. 17:02:47

venomén 1et termel simában és overrideon 2-t :D bár ez szerintem pont elég hogy terra juice-t álitsunk elő :D

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.03.12. 19:10:57

nah kész a vidi 1fele holnap felrakom youtubera mert ma szarakodik

Venompapa 2008.03.14. 19:08:53

Hali: Stargatevel kapcsolatos infók fentvannak a fórumon:
hungmodforum.portbb.com/viewtopic.php?id=15
Első hozzászólás alján vannak nem svnes linkek és egykis mellékelt útmutató hogy mimerre meddig.
egyik link a fullt tartalmazza (nem frissül)
másik csaka modelleket (ezsem frissül)
és egy ami luakat tartalmazza aki frissiteni akar svn nélkül az azt szedje le mindig.

Crystal fúrással kapcsolatvan: ahogy origo mondta enyém az 1-et termel MP-nként. de ez bőven elég mivel 3 green crystal elég 80 egység terrajuice előálitásához. Red-ből 10 kell ugyanennyinek az előálitására.
azaz 1 amit másodpercenként termel sztem bőven jó. Ha hétvégén lessz időm majd külön addonba szedem és akkor feltöltöm a cuccot.

AnorexiásGrizzli 2008.03.15. 22:33:42

én rendes addonként csináltam, azt szeretném kérdezni, hogy:

1. neked 1 generator termeli a red és a green terra crystalt is
2. mekkora időközönként?

Venompapa 2008.03.16. 00:07:36

Yahoo:
1: mindegyikhez a hozzávaló generátor kell illetve fúró. Nem a semmiből termel hanem terra crystalból :)
2: másodpercenként egyet termel.

Ja és a Crystalok kifogynak és órák múlva termelődnek újra.
Bár ezt áttfogom csinálni mertha adminként rakom be akkor senki nemtudja használni (prop protection).
Erre talán majd kitalálok valamit.

Venompapa 2008.03.16. 00:09:21

Na vagyis nálam fúrók vannak amik a natural red illetve green terra crystalt fúrják és abból jöna tárolóba a red/green terracrystal.

AnorexiásGrizzli 2008.03.16. 11:27:14

ezt most nem értem :$ beállítod bolygónként hogy mennyi crystal van a földben, azt kiszeded, majd még1 generator abból csinál terra crystalt?

amúgy nálam is fúrók vannak, energy és coolant kell nekik és akkor szép lassan termelik, viszont nekem mind2 fajtából, 1x-re, amit most átírok hogy véletlenszerű legyen, és kisebb esély legyen green-re

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.03.16. 13:53:00

y@ahoo a lényge az hogy venom csinált furót is és crystatlt is. nem a bolgyok földjében van a crystal hanem 1 szikla modeljét használta, ami zöld (green terra crystal) és piros (red terra crystal) lett. ezek kötjük a fúrókra a fúrókat meg a tárolókra.

AnorexiásGrizzli 2008.03.16. 14:03:19

jahhogy, loool :D nice :] én azon gondolkozok hogy azt hogy tudnám megcsinálni hogy megnézze hogy bolygón van e a dolog, ha igen, muxik, illetve hogy minden bolygónak megadom mennyi crystal van benne, és az fogy, de nem igazán van ötletem se arra hogy hogyan nézzem meg hogy bolygóe, se arra hogy hogy adom meg, hogy mennyi crystal van a földben
süti beállítások módosítása