Garry's mod

Ez egy olyan blog amiben bemutatjuk hogy mire jó ez a garry's mod,mit lehet vele csinálni, milyen hülyeségeket találnak ki hozzá emberek.... saját videóinkban mutatjuk be ORIGO@|)@M és EnVenom barátommal ezeket az ínyencségeket


elérhetőségek: wuzuuup@gmail.com

IP-k

SpaceBuild3
IP:91.192.210.60:270160
Pass:nyunyora007
Az SB3-as szerver crackelt!


Stranded
IP:217.112.137.175:27015

Hogyan építsünk motort?

2008.03.17. 08:30 - Athemil

Nem kell leírás szerintem, csak figyelni kell a bal felső sarkot ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmod.blog.hu/api/trackback/id/tr3384129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SgT. G@r.Ry'$ M0I).Đ3R 2008.03.17. 18:55:59

Én csináltam egy autó motort persze az autó is saját készítésü ráadásul rakétavetőt is raktam rá és előre két turretet és egy bázist ami atomatikus rakétavetővel és riasztórendszerrel van felszerelve (camerák,érzékelős turretek,atombomba,kilőhető menekülőkabin stb.).Ráadásul "otthonosan" berendeztem :D .

Venompapa 2008.03.17. 22:32:33

SgT van róla videód? szivesen megnézném :D

Venompapa 2008.03.17. 22:54:58

Aki még nem látta volna:
hungmodforum.portbb.com/viewtopic.php?id=11
Néhány hasznos dolog az építteni vágyóknak. Nemrég raktam be még néhány hasznos holmit.

SgT. G@r.Ry'$ M0I).Đ3R 2008.03.18. 21:27:50

A fraps jó?Meg amúgysem tudok hangot hozzá adni...De ha látnád a a bázist...Szép lett és védelemből nincs hiány de nem hazudok tényleg csináltam egy bázist...

Venompapa 2008.03.18. 21:59:58

SgT: praps tökéletes csak youtubera rakd és ne az avit hanem mondjuk konvertáld átt movie makerrel :)
és elhiszem csak érdekel hogy mien :)

Y@hOO: mi mérjó? a cuccok amit a fórumra raktam vagyaza videó? ha utóbbi akkor csak azé mert sztem tök fun :D
hameg a fórumosra kérdezed akkor hülyeséget kérdeztél.

AnorexiásGrizzli 2008.03.19. 13:41:18

SgT: console: record xy majd ha vége a vidinek stop, utána disconnect, beírod startmovie xy, majd playdemo xy, ezzel elkészíti neked a source 30 fps-l a képeket, és a gmod mappában xy0001 és stb néven megtalálod őket, és akár flerakhatod élsimítást meg mindent ha nincs olyan jó géped, és akkor sem lesz laggos a videó, mert csak akkor folytatja lejátszást/képkészítést ha az előző kép kész, utána leszeded videomach-t, összeilleszted, xy.wav-t is tallózod, majd save as, beállítod codec-t, stb-t, és kész, sztem jobb mint fraps, mert akármekkora felbontáson és grafon csinhatod és biztos hogy nem fog akadini, de ha durvább géped van akkor startmovie xy avi és egyből avi-t csinál, csak ha nem bírja géped élsimítással mindennel akkor elszáll hl2.exe, ja és tömörítetlenben mentsd, nekem mással még nem sikerült, bár én képeket favorizálom

EnVenom: motorra értettem, hogy ezeknek mi értelme, mert ha mondjuk lenne valami lifesupport mod, ami ennek segítségével energiát termel (szal hogy azé valamire télleg jó legyen :D), meg olyan thrusterek amik energiát szívnak el, akkor ez fasza lenne, de így magában nem értem mért jó :)

AnorexiásGrizzli 2008.03.19. 13:42:29

EnVenom: amúgy fórumhoz még azért se szólnék semmit, mert toolok közül mind megvan nekem is, modell packekből is phx

SgT. G@r.Ry'$ M0I).Đ3R 2008.03.19. 18:11:36

A hang itt-ott elcsúszott a videóba írás még hiányzik és a fraps jó de az fps érték nem akar a határ alatt lenni mindig feljebbmegy szóval nem tudom mikor lesz kész a videó. U.i.:Amit most írtam fogadjunk a helyesírási hibától hemzseg...

AnorexiásGrizzli 2008.03.19. 18:34:37

hol csúszott el a hang...? fraps-l?

Venompapa 2008.03.20. 00:02:07

Y@hOO:
Hát Gas Systembe és Oil modban vannak energy használó thrusterek. mondjuk nem teljesen jók de műküdik. Mog Oil modban a petrol thruster nem wire-s. Hétvégén ha lessz időm átalakítom ezeket. Sőtt megpróbálom kijavíttani a thrusterek hibáját:
Ha a wire változóval bevitt erőszorzó változik akkor energia nélkül is megy :S
Másik ha wire változóval nyomom fel a trushter erejét akkor nemesz több energiát :(
Sajna mégcsak a menüben levő alap beálitás szerint zabál energyt a bevitt szorzót már nemnézni :S
Na mindegy előbb a terra crystal rendszert szedem külön aztán feltöltöm.

Amúgy a motornak meg tényleg nemsok értelme de én már csináltam és elég fun dolog. bár aza motor nemvolt a legjobban beálitva de működött :) Ellehet szórakozni vele az biztos. :P

AnorexiásGrizzli 2008.03.20. 15:53:13

garrysmod.org/downloads/?a=view&id=34378

tess, feldobtam az enyém, lehet szídni hogy mekkora szar :D

Venompapa 2008.03.20. 16:43:32

Y@hOO:
Hát sztem szar nemlehet csakén máshogy oldottam meg és még azon is kell javíttanom picit. Hétvégén majd énis feldobom ha megleszek vele.
süti beállítások módosítása